Alternativ Trading Journal Excel


Excel-kalkylblad Dessa är gratis Microsoft Excel-kalkylblad för att någon ska kunna använda och manipulera för din personliga ekonomi. Om du ser ett fel eller förslag på hur mina mallar kan förbättras, låt mig veta och I8217ll uppdaterar dem om jag håller med dig. Jag kan berätta för dig hur man skapar en ny design med excel-formler för att passa dina broker8217-provisioner om du behöver hjälp. Om du använder en av dessa och vill tacka mig med en donation kan du använda den här knappen och min e-postadress, alex..AT..mytradersjournal: PROFIT amp LOSS TRACKING Det bifogade Excel-kalkylbladet är min månadsvisning av vinster plus branschfördelning av innehav tillsammans med min vinst eller förlust tallies per aktie. Jag använder Yahoo för all information om industrier och underindustrier. Jag tycker att det är viktigt som en del av min trader8217s journal för att spåra var jag är, inte bara per aktie, men också hur varje alternativhandel strömmar. Vissa positioner kan ta sex månader eller mer från början till slut och utan att spåra varje handel från att sälja puts och sedan ha stocken tilldelad till mig och slutligen sälja ett täckt samtal på den, fann jag det för lätt att lossa spår med var jag var . Samtidigt, med utsikt över toppen av mina månatliga framsteg hjälper det mig att det är den stora bilden som spelar roll. Att förlora pengar på ett alternativ handel betyder inte att I8217m överstiger totalt. Jag hittar det här kalkylbladet ett av mina bästa verktyg för att kontrollera emotionella svängningar som vi alla känner för att arbeta på aktiemarknaden. Med branschuppdelningen som ingår i samma uppfattning hindrar jag mig från att ladda upp till tung i en bransch, oavsett hur bra jag är på den. RETURN ON INVESTMENT 8211 NAKED PUTS Det bifogade Excel-kalkylbladet hjälper mig att skriva nakna satser. Jag granskar alla alternativ med premium, strejk, antal kontrakt och tid kvar för att bestämma vad min avkastning på investeringar (ROI) kommer att bli. Vid analys av varje optionsavtal jämför jag vilken strejk och premie som är det bästa valet för mig. Om det underliggande beståndet är mycket volatilt kan jag lätt se att försäljningen sätter bra ut ur pengarna ger en avkastning. Jag kan vara nöjd med den minskade risken. Om det underliggande lagret inte är väldigt volatilt kan jag lätt se att jag behöver hoppa över det och flytta till ett annat lager för granskning. När jag har bestämt mitt lager och strejk, kan jag prova olika priser där Ill sätter min gräns för premien som tjänar mig till avkastningen jag söker efter. Var och en av dessa steg har blivit automatisk för mig och jag kan vända ett halvt dussinval på mindre än en minut för att göra ett väl genomtänkt beslut. Detta kalkylblad har fortfarande en massa tidigare alternativ recensioner där som exempel på vad jag gjort. RETUR PÅ INVESTERING 8211 DÄCKADE RINGAR Jag använder det bifogade Excel-kalkylbladet för att hjälpa mig när du skriver täckta samtal. Jag använder den mycket som kalkylbladet ovan, men för täckta samtal istället. Comments Off på Excel-kalkylbladTrading Journal-exemplet (Excel-kalkylblad) Trading Journal-exemplet (Excel-kalkylblad) Tack: 2.262, mottagna 2.341 Jag hoppas att detta inte är ledigt, men det finns också en webbplats som heter Trading Journal Spreadsheet Log gt Stock - Forex - Futures - Alternativ Killen har gjort olika spreadsheet tidningar för aktier, terminer, alternativ etc. Det har alla normala inmatningskriterier samt områden för kommentarer. Det kommer att plotta en kapitalkurva och ge vinst mot förlustdata etc. Jag köpte faktiskt futuresversionen för länge sedan och använde inte den. Jag tror att det faktum att jag inte använde det är en av anledningarna till att jag inte har lyckats. Jag planerar att ändra det. Jag bifogade också ett skärmdump. Åh, det är mindre än 50. Jag är inte associerad med företaget på något sätt. Senast redigerad av DavidR 31 januari 2010 kl 03:53. Orsak: Stavning Tack: 10 Givet, 9 Mottaget Hej allt. Jag drog nyligen något av hyllan och dammade av det. Det här var en del av något jag jobbade på en stund tillbaka och jag behöver lite hjälp. Det här är bra om någon kan använda den och för mig att ha olika diagram upp är det som gör det här intressant. Hur som helst är detta upprättat för forex och jag hoppades att någon kunde ändra påkörningen så att jag kunde handla ES med det och värdet för varje handel måste ändras till 12.50 istället är det på en för forex. Hej alla. Jag drog nyligen något av hyllan och dammade av det. Det här var en del av något jag jobbade på en stund tillbaka och jag behöver lite hjälp. Det här är bra om någon kan använda den och för mig att ha olika diagram upp är det som gör det här intressant. Hur som helst är detta upprättat för forex och jag hoppades att någon kunde ändra påkörningen så att jag kunde handla ES med det och värdet för varje handel måste ändras till 12.50 istället är det på en för forex. Dont handla på det här sättet, men för att ändra arkvärden till 12,5, gå till Datablad och ändra cell T6 till PointPip-värdet du behöver - jag föreslår 50 för ES och ändra din faktor för decimaler till noll. En sak att notera finns det ingen redovisning av provisioner i detta blad - det här är viktigt. Särskilt om du börjar handla flera kontrakt - det kommer att minska vinsten som jag skulle föreslå. Strategier för strategiska, spridnings - och binära alternativ, plus (7) ytterligare 8220Performance-tracking8221-kategorier med Options Trading Journal-kalkylbladet. Unikt utformad layout, en mängd kunskaper och lätt att använda. 8220At-a-Glance8221 bild av alla prestationsanalyser och statistik. Alternativen 8216multiplier8217 kan enkelt ändras för olika kontraktstorlekar (1, 100, 1000 etc.) TJS Hemmeny 8211 Alla ark är snyggt organiserade efter kategori. Investera i ditt Options trading-företag Börja spåra dina affärer idag Fullständigt paket, engångsavgift, ett lågt pris Gratis obegränsat stöd Köp TJS Elite gt Alternativ 8211 99HANDLINGSSIDERNAS SPREADSHEET Förr senaste tiden fick jag min rekommendation om huruvida jag skulle börja TJS Trading Journal över för det nya handelsåret. Med nyåret (2014) kommer nya förväntningar, nya mål och en chans att reflektera över de förändringar som vi behöver göra framåt. Om din plan har ändrats tillräckligt så att informationen i ditt nuvarande kalkylblad eller journalprogram inte längre är giltigt, kanske du vill börja om med att ta den information du har hämtat från det föregående arket och använda det för att ändra vad du vill (eller vill inte göra. går framåt. Notera vilken av dina Prestationsspårningskategorier som hade en positiv förväntning och lägg till dem i det nya arket (eller journal). För de kategorier som inte gav en positiv inkomst, kolla på de specifika branscherna för att få reda på om det fanns en gemensam nämnare som gav upphov till de nettoförluster du uppkom. Om det inte finns någon riktig gemensam nämnare, kanske kanske den här typen av affärer verkligen inte passar din handelsstil, din personlighet eller du kanske inte verkligen förstår konceptet varför du tog dessa affärer till att börja med. Ytterligare studier om den specifika dynamiken som är involverad i dessa branscher kan behövas. Vill du starta 8216anew8217 med en uppdaterad TJS-produktfil Under de senaste månaderna har vi spenderat många 1008217s timmar och många tusentals dollar på kodningskostnader för att få nya funktioner och funktionalitet (din feedback) till ljus. Din Trading Edge När det gäller TJS-produkterna kan din kant definieras som följande: TJS ger dig den statistiska analys som krävs för att ligga till grund för alla framtida beslutsprocesser. Kanten släpper helt enkelt, får förtroendet med att din handelsplan fungerar i specifika Prestationsspårningssegment, eller vet när vissa aspekter av din plan behöver raffineras eller avskaffas. När du handlar med självförtroende är du mer benägen att dra avtryckaren varje gång du presenteras med en möjlighet att dina analystillstånd har en positiv förväntan. När du handlar med förtroende och information för att säkerhetskopiera det, kan du med rätta tillåta mer risk att tas på dessa handelstyper och gradvis öka vinsten över tiden. Omvänt kommer du att veta vad som tar bort från din bottom-line så att ditt fokus kan förbli på vad som fungerar. heres att hitta din kant

Comments